Счита се, че употребата им е свързана със случаите на т.нар. синдром на внезапната бебешка смърт.
Комисията предупреди потребителите да не ползват шезлонга и да потърсят от производителя възстановяване на платената за него сума или замяна с друга стока.
В САЩ този тип бебешки люлки се продават за 40 до 149 долара.
От компанията обявиха, че приемат мярката, макар да смятат продукта си за безопасен. Комисията обаче съобщава за 10 случая на ранна детска смърт на бебета над 3 месеца от 2015 г. насам, свързани с употребата на шезлонга.
В повечето случаи бебетата са се задушили, завъртайки се в шезлонга от гръб на корем или настрани, когато не са били вързани с предпазните колани.
Компанията "Мател", собственик на "Фишър Прайс", коментира, че гарантира за безопасността на люлката, но се е съгласила доброволно да я спре от продажба заради предупрежденията на комисията.
Коментари